How I Pimped My Rental Apartment (part I) - badkamer

Sinds kort woon ik alleen, in een huurappartement. Dat mag iedereen gerust weten, omdat ik graag de wereld wil tonen wat ik doe om ervoor te zorgen dat het toch zoveel mogelijk mijn persoonlijkheid weerspiegelt. Da's belangrijk om me goed - en vooral - thuis te kunnen voelen, want het is ook een werkplekje waar ik creatief moet kunnen zijn, onder andere voor de webshop die ik binnenkort zal releasen - en waar ik probeer geïnspireerd te blijven tussen de regelmaat door.

Gelukkig beschik ik over de nodige verbeelding en probeer ik altijd mijn 'goesting' door te drijven, wat soms jammer genoeg onmogelijk is. Maar het is ook des te leuker als dat wel lukt!



Voor lelijke badkamertegels, die je onverbiddelijk moet laten zitten, vond ik een relatief goedkope oplossing die bovendien de mogelijkheid biedt een persoonlijk ontwerp te gebruiken. Zéker moeilijk te weerstaan als grafisch ontwerper! Het gaat namelijk over badkamertegelstickers die je kan bestellen/laten maken via Stickerland.nl, geen echte tegels dus maar een oplossing die méér dan genoeg kan dienen als alternatief. En het is toch ook veel properder als je niks moet uitbreken ;) Het gaat om een soort harde folie die doet denken aan tape voor buiten. Iets dat dus zeker bestand is tegen vocht, want dat is wel belangrijk natuurlijk. In den beginne had ik toegegeven mijn twijfels, maar was ik er tegelijk redelijk gerust in aangezien ze duidelijk geschikt zijn voor de badkamer volgens de beschrijving. Maar er was maar één manier om te weten of het zou werken uiteraard. Ik heb de stickers een aantal maand geleden bevestigd, en ben nog steeds heel tevreden. Ze blijven duidelijk hangen!

Een foto van de echte tegels eronder heb ik niet, maar 'lelijk' is uiteindelijk ook voor niemand hetzelfde ;)







0 reacties :

Een reactie posten

ABOUT STUDIO CARO

Hi! I'm Caroline from Belgium and this is my playground. I am a graphic designer with an irresistible urge to collect and make beautiful things. I blog about art, DIY, beauty and the general life of a twenty-something. You'll find a tutorial here and there too. Also, I am a freelancer and always looking for new clients, so check my portfolio or contact me!

LIKE ON FACEBOOK